State: Florida City: Orlando Clear all filters (11 of 868 reviews match)
filters
State:
City:
Product:
Show
Empire Today's reply to:

Empire Today in Orlando, Florida - Poor installation and customer service!!

Have carpet installed by Empire Today,and it is still under warranty.Sales rep.,Rebecca,reassured us that we will have seamless carpet.Now we are having BIG PROBLEM with it - seams are not just showing,they are falling apart!!! I called the Customer Service 3 times in last two weeks,they told me that someone will contact me back from local office regardless this issue,but NO ONE DID.I also wanted to order laminate for my kitchen from them ,but after what is going on I will never do business again with them!!!And I will contact Better Business Bureau about this issue ,and I will make sure that I will tell all my friends about them!! Never again,Empire Today,never again!!!!!!
Orlando, Florida
#989248
Show
Empire Today's reply to:

Dear Lindsey, Your concerns are important to us, and our records show that we have addressed your concerns. If you continue to have questions please contact customersupport@empiretoday.com. Thank you.
Read more
Orlando, Florida
#885751
Empire Today's reply to:

Dear Iris, We regret to read your post, but understand that we have since completed a product replacement for you. For any future concerns please direct to customersupport@empiretoday.com. Thank you.
Read more
Orlando, Florida
#873653
Dear Christina, We have read your concerns and apologize for the initial lack of communication that you received. We are aware that we processed your accommodation in March, 2015. If you continue to have questions or concerns please contact us at...
Read more
Orlando, Florida
#613153
Hi Shelly, we were disappointed to read about your sales appointment, as this is not the experience we expect for our customers. We never want our customers to feel uncomfortable, and we would like the opportunity to make things right for you. We understand that we’ve...
Read more
Orlando, Florida
#546842
Empire Today's reply to:

Matt, we've recently spoken to you about this issue, and have come to a resolution. We regret any inconvenience that occurred, as we always want our customers to be completely satisfied with the service that they receive. Please don't hesitate to contact us if you...
Read more
Orlando, Florida
#327571
Empire Today's reply to:

Empire Today in Orlando, Florida - Empire - Not worthy of BBB Rating

Empire sell inferior products, in my case carpeting hoping you don't notice and then tried to cover it up. I had an installer from Empire with some integrity and he suggested that I not accept the carpet. He did his best to correct the defect but Empire refuses to accept responsibility. I paid for a full room of carpet but the roll from the manufacturer was short and they tried to patch the alreay defective piece. They now refuse to accept phones calls from me or the installer in Orlando. I called the corporate to express my concerns. They offered a small token refund for the installer being 2 1/2 horus late for appointed time for install. Now this problem with inferior products still exists and they refuse to let installer complete the job. My master bedroom is now on my back porch for 3 days with storms approaching. The instllation manager and coordinator in the Orlando should be fired as I have never been mistreated they way empire has done for this capet installation. DO NOT BUY ANY PRODUCTS FROM EMPIRE. THEIR ADVERTISEMENTS ARE FALSE. I have left several messages with Ms. Clerk, National Customer Care Manager at Empire without and return calls from her. Once I get this resolved, probably through Small Claims Court, never again will I do business with Empire.
Orlando, Florida
#313757
Show
Empire Today's reply to:

Empire Today in Orlando, Florida - Promises broken!

We were alarmed to find the carpet in our "new" used house not the way we remembered when we looked at the house prior to buying it (this was on a Thurs.). It was trashed. Our movers were due to bring our stuff on Saturday. We called Empire, after having seen/heard all the commercials about their next day delivery. The salesman came out Friday and promised that our carpet would be installed the next day on Sat. We called the movers and asked if they could come Monday instead. Lo and behold, no carpet on Sat. We were told that, "The wrong code was entered into the computer", and the carpet didn't get delivered. Instead the carpet came on Monday-- at the same time as the movers. Needless to say, the movers were pissed and we ended up with almost all of our household goods put into our garage, instead of actually into the house where they belonged. We were promised that we would be "compensated". Nothing. My husband has called several times and spoke with several different people. When asked what we wanted, we have suggested several things to which we always get the reply, "I can't do that." We are a military family who moves every three years. Moving is stressful enough. We were relying on Empire to get us what we needed, but what we got was more stress and chaos. I am hoping that the word gets out, so that it does not happen to any one else. We do not need the extra stress.
Orlando, Florida
#195949
Show
Empire Today's reply to:

Empire Today in Orlando, Florida - Empire Misrepresenting its Customers!!

I wish I had done the effort to review Empire first before buying from them, it would had saved me a nightmare and a lot of money!! Even the salesman stated that: "Buy One Room, Get Two Free is not what is seems". Unfortunately, this commercial misguided me! Having great experiences with Lowes, Home Depot and a mom-and-pop carpet store in the past for different properties, I should have stayed with them. Empire is nothing comparing to above businesses! The crew (contracters hired by Empire so they escape Workers Comp and all insurances) was downright rude and unprofessional. My son, daughter-in-law and myself were following up the work, but I was stunned when my daughter-in-law informed my the crew was talking in a not so very nice way about us in Spanish! It became very clear that our presence was not wanted, of course not, as we could witness the "PATCHWORK" that we received!! The misery started already from the beginning: the carpet colors the've brought was a mix up: the color ordered for the bedrooms is now installed in the living room and vica versa. For hours, we couldn't reach the salesman... because he was "in classes." But, of course, it all seemed to be the fault of the customer. The living room came last to install and soon it was clear the piece of carpet had wrong measurements: the crew went back and forth, measuring, scratching their hair... measuring again.Upon my question or everything was OK, I received a dirty look and the statement "that everything was correct"... did they assume I'm simple??? To make a long story short, we observed our brand new carpet layed out completely on the road (???), from end-to-end and corner-to corner and have pics to prove this, while the crew was walking back and forth on it with dirty shoes, measuring for the hundred time. Needless to tell we have a patchwork living room new, small pieces of carpet were used to fill up spaces with large and small rectangles. To my horror, we spotted three small black spots, what seemed to me like oil from a car. But again, this also was OUR fault! Although the fact that we were wearing socks only on the carpet, and were not the ones rolling the carpet over the road and walking over it with dirty shoes, we were blamed for it. We even received a phonecall from "customer service" to stay out of the house until the work (read: "mess") was finished???????? I beg you pardon?? See, I'm a business owner myself and I know very well that, if I would treat my customers this way, tomorrow I would have no customer left over. Empire, you've made it so clear: from the moment you have our monies, you couldn't care less anymore!!! I can conclude only one thing, you should be ashamed and a letter to the BBB WILL follow! EMPIRE, NEVER AGAIN... NOT EVEN FOR FREE, SAID ENOUGH??? The only thing I did enjoy was the horror on the faces of the crew when they discovered my daughter-in law understands and speaks Spanish fluently!
Orlando, Florida
#149947
Show

Empire Today Products and Services Reviews

Empire Today's reply to:

I have read your comments and recent post. I apologize you were not satisfied with your carpet purchase. Customer satisfaction is extremely important to us and we do our best to provide a resolution to customers that experience problems. We offer quality, name-brand...
Read more
Orlando, Florida
#135591